Google

fredag 11 maj 2012

Fredag morgon

Godmorgon sötisar! Idag är det fredag och jag är gör taggad för att jobba sista dagen innan det är helg. Jag jobbar egentligen sent idag därför börjar jag klockan nio, men slutar klockan 2 idag. Ska på ett möte sen efter det så därför måste jag gå tidigare idag.

Det regnar ute idag med så det är väldigt tråkigt. Det är bara att ta på sig skorna och jackan och se glad ut! Det är mer synd om barnen som förmodligen inte vill gå ut idag när det är sånt skitväder, då blir det alltid mer stissigt inne tycker jag. De behöver komma ut och springa av sig, och det är väldigt skönt med luft.

Men nu måste jag gå och borsta tänderna och göra mig iordning. Kanske skriver ett inlägg sen på rasten, annars får ni nöja er med ikväll eller så! Haha

xoxo Emmiis

gammal bild

1 kommentar: