Google

onsdag 30 maj 2012

Role(nail)models!

Nu har hela den här dagen sprungit förbi redan. Känns som det har gått sjukt fort alltså? Men har verkligen fått gjort mycket idag på min lediga dag. Vi har tvättat hur mycket som helst känns det som, hela korgen var överfull. Jag har fått gjort naglarna (wiii!) och vi har träffat en del av Marcus familj i stan och gick och kikade lite på saker. Nu är det tacos som gäller framför en super film! Kände precis hur jävla hungrig är, har inte ätit så mycket mer än frukost och några pommes på BK förut idag.

Det känns jätteovant att skriva med dessa naglarna på. Mobilen fick jag ganska lätt in rytmen och det var inga problem, det kände mycket värre att skriva på datorn haha. Trycker på fel knappar hela tiden så jag får gå tillbaka och ändra. Men man vänjer sig säkert snart! Jag är iallafall fast i detta redan. Måste göra fler gånger! Pang snyggt alltså. 


Nu blir det som sagt film. Role Models ska vi se hade vi tänkt, sett den förut och den är så himla rolig alltså. Men nu måste jag sätta fart och duka och så där.

xoxo Emmiis

http://www.loungenails.se/
är ganska nöjd med henne. Men får se, kanske testar någon annanstans nästa gång...? Några förlsag? :)


McLovin <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar