Google

söndag 20 maj 2012

Hemma igen

Nu har vi kommit hem till lägenheten igen. Det är faktiskt skönt att komma hem efter att ha varit borta en hel helg. Hinna softa lite och packa upp väskor och så där innan det är dags att jobba igen. En hel vecka till innan det blir lite roligt. Nästa helg ska vi på klädjakt och kika lite på andra saker så det blir nog roligt. Men jag hoppas att jobb-veckan går snabbt den med. Är det fint väder kommer det gå mycket fortare för då kan man passa på att sola och vara ute så mycket man kan. Däremot om det blir grått och tråkigt går veckorna alltid mycket långsammare.

Nu har min kära älskling fått ett uppdrag av mig. Han ska färga mitt hår för jag står inte ut med min hemska utväxt en enda dag till känner jag! Det är ju skämmigt att visa sig så här ute tycker jag ju. Det har ju gått så långt att jag började fundera på att låta min gamla hårfärg växa ut men nu får det vara bra. Jag får färga rött igen! Det var ju pangsnyggt ju. Så det är kvällens uppdrag. Får se om ni får se resultat ikväll, det kan ju faktiskt sluta i katastrof? Men då har vi iallafall provat haha.

Ser jag ut som en j-vla häxa ut imorgon vet ni iallafall varför! Då kommer jag trotsa värmen och gå i mössa. Wish me luck!
xoxo Emmiis

Lite utväxt men ändå rött!

Snygg brud i lyxförpackning...

VS:

eller...?

Galen utväxt!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar