Google

onsdag 23 maj 2012

Bloglovin update

Nu tror jag att jag har fått kopplat min blogg till bloglovin. Jag har ju varit medlem där gör länge och läser nästan alla mina bloggar genom den sidan. Hade lyckats koppla mina tidigare (två) bloggar till bloglovin men inte den här nya så det är därför jag inte lyckats hitta den. Jag vet att det är många som läser min blogg via Facebook men nu kan ni alltså följa mig via bloglovin också. Jag tycker personligen att det är bättre att göra det via den eftersom den appen anpassar texten till telefonen så man slipper zooma in och greja sig.

Om ni vill hitta mig på bloglovin heter jag iallafall emmakristiansen , inget mellanrum mellan namnen. Hoppas ni lyckas och att ni faktiskt gör det nu moahaa.

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen. Jag är så trött att jag känner att mina ögon går i kors haha. Man blir trött av att vara ute i solen känner jag, men det är bra för då somnar jag nog snabbt. Skönt att det dessutom redan är torsdag imorgon. Veckorna går super fort, vilket är bra iof men ändå läskigt. Snart exakt ett år sedan jag tog studenten? Vart tog tiden vägen liksom?


xoxo Emmiis

Vi har dessutom snart varit ihop i TVÅ år?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar