Google

lördag 19 maj 2012

Destination : Malmön

Godkväll alla läsare. Sitter just nu i soffan hos mormor och morfar på Malmön. Vi åkte ju upp hit igår som ni säkert vet så nu är vi här och hälsar på lite, det var gör länge sedan vi var här så det var mysigt att komma hit igen! Det var ganska fint väder idag på förmiddagen och lite framåt eftermiddagen men sedan började det komma några droppar regn. Nu är det mest kallt ute men fortfarande helt okej att vara ute, tror jag.

Vi åkte till Kungshamn och Smögen idag på dagen och kikade lite. Det var någon utförsäljning i Folkets Hus i Kungshamn så där shoppade jag en gör snygg tröja. Kostade bara 25:-, hade kostat 399:- innan så jag är super nöjd. Mamma hade dessutom köpt två super läckra tröjor till mig när hon var där igår. Himla bra när det är sån där utförsäljning alltså. Efter vi shoppat lite där åkte vi vidare till Smögen. Vart lite krångligt att hitta parkering så vi släppte av mormor, Adam och Arvid vid bryggan och åkte och leta efter en parkering. Vi hittade en inte alls långt bort så det var kanon bra. Sen gick vi en liten sväng på bryggan, men allihopa var super hungriga och det började små droppa lite så vi drog oss tillbaka till Malmön. När vi kom hit så åt vi lite mat och nu har vi vilat lite. Småkillarna har fortfarande hur mycket energi som helst kvar och hoppar på studsmattan nu, förstår inte hur de orkar hålla igång hela dagarna.

Marcus och jag ska nog ta oss en liten promenad neråt marinan om en stund. Kolla om det är något som har hunnit öppna. Lite sugna på att spela minigolf så vi ska kolla om det är öppet. Men här är iallafall lite bilder från idag.

xoxo Emmiis

Nere i Dövik

Kikar på havet nere i Dövik

Här ligger jag !

Här sitter vi !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar