Google

onsdag 30 maj 2012

Angry birds musik

Ny bild igen, tröttnade på utväxten på den gamla bilden så fick ta en ny nu. Så nu blev det två nya bilder med både naglarna gjorda och det utväxtfriahåret! Känns bra att ha en finare bild där nu iallafall. Börjar vänja mig vid att skriva på tangenterna nu fastän det inte alls går lika snabbt som innan, haha. Måste hela tiden titta på skärmen så jag inte skriver fel, det behövdes inte lika koncentrerat innan...

Klockan är bara halv tolv men jag känner redan att mina ögon håller på att klistra ihop sig. Tänkte jag skulle kollat lite film och myst innan jag somnar, men det kanske inte blir så. Jag börjar väl bli gammal jag med, man orkar inte vara uppe så länge som förr haha. Patetisk man låter när man redan börjar prata om det vid 19 års ålder? Det är ju nu livet börjar!


Medan jag ändå sitter här och filosoferar kom jag och tänka på angry birds. Jag har insett att det går att spela det på datorn så nu sitter jag här och nötar. Sjukt vad stort det har blivit alltså? Först var det bara ett löjligt spel som snart blev beroendeframkallande och nu finns dem i både mjukisdjur och godis? Snacka om kompis det går bra nu... Funderar på att köpa en godispåse med angry birds och lägga på Adams säng imorgon? Han kommer ju dö när han kommer hem hihi.

Kvällens musikunderhållning:
Norlie & KKV – Där jag hänger min hatt
Simple Plan – Summer Paradise - feat. K'naan
Nicki Minaj – Va Va Voom
Jason Derulo – Breathing
Bruno Mars – Marry You

Nu ska jag fortsätta nöta!
xoxo Emmiis

Caroline jag önskar mig denna tårtan när jag fyller år! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar