Google

måndag 14 maj 2012

Hej hopp

Godmorgon alla pigga människor! Sitter och käkar äpple just nu, det får bli dagens frukost. Snart ska jag gå och sminka mig och fixa lite innan det är dags att dra sig mot jobbet. Jag har sovit skit kasst inatt, fråga mig inte varför men har vaknat typ varannan timme och tänkt massa konstiga tankar. Haha så typiskt mig att lägga mig i tid för att inte vara trött och ändå vakna typ 10 ggr samma natt och vara trött därför.

Igår skrev jag ju att jag skulle skriva vad vi har gjort i helgen men tiden försvann och helt plötsligt skulle vi gå och lägga oss. Så jag tänkte att jag kort skulle skriva vad som har hänt i helgen. I fredags var jag först på ett läkarbesök och sedan åkte vi upp till mamma och de i Stora Höga en sväng. Adam blev överlycklig när vi kom och kunde inte få nog av att leka. Det var mysigt att träffa alla igen även om Jakob inte hade så mycket tid över till oss haha!
I lördags tog vi en promenad så vi gick hemifrån ner till Ica Maxi Mölndal vilket jag är stolt över. Tog oss ett jädra tag och det var riktigt skönt med en promenad! När vi skulle hem tog vi dock bussen för vi hade handlat massor. Vi städade lägenheten i racerfart och lagade middag och sedan kom Marcus familj och åt middag med oss. Det var gör mysigt! Caroline klippte Marcus också så nu har fått en ny frilla, skit snygg!

Igår var jag och Marcus bara hemma och myste och åkte en sväng ner på stan. Sedan blev det att laga middag och bara softa. Det har varit en kanon helg som precis som alla andra helger bara har flugit förbi.

Nu är det dags att börja göra sig iordning och snart gå till bussen. Om cirkus tio minuter så måste jag gå till bussen så nu är det lite bråttom. Så typiskt mig, hade hur mycket tid som helst haha.

Hörs senare!
xoxo Emmiis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar