Google

lördag 26 maj 2012

Dags att bli naken

Jag sitter och lyssnar på Niki Minaj och kom på att jag gillar de flesta av de låtarna hon är med i. Jag började titta på bilder på henne och kan inte bestämma mig för om jag tycker hon ser bra ut eller inte. Har egentligen inte med något att göra men kan vara lite kul att tänka på tycker jag. Folk kan se så olika bra ut tycker jag. På en bild är man tvärsnygg och på nästa ser man ut som uppstoppad apa?

På denna bilden ser hon bra ut tycker jag!
Ge mig hennes bröst!?


vs
WTF? Samma tjej?!



David Guetta – Turn Me On - feat. Nicki Minaj
Till den låten vill man bara kasta av kläderna och dansa naken! Dags att dra för gardinerna, tjohoo..


David Guetta – Where Them Girls At (feat. Nicki Minaj & Flo Rida)
Vet vad jag ska spela på högsta volym i bilen mot Uppsala!

xoxo Emmiis
Ny logga? Haha







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar