Google

torsdag 17 maj 2012

Ny bild !

Nu har jag bytt bild igen. Denna är tagen idag tillsammans med Marcus i vår lägenhet. Tyvärr så har jag inte tiden att klippa ihop en bild där vi är båda på så det får bli en annan dag. Nu ska jag alldeles strax äta. Älsklingen har lagat maten idag också, kyckling och ris bjuds det på idag. Har inte ätit på hela dagen så är vrååååålhungrig!

Nu blir det som sagt mat och lite tv eller så. Brukar bli det till maten, hatar att äta mat i köket? Värsta jag vet haha. Det är mycket mysigare att sitta i vardagsrummet (med eller utan tv). Efter vi ätit så ska jag packa iordning lite saker inför helgen så jag kanske hinner skriva lite sen och lägga upp lite fler bilder som vi tog förut.

Men nu är maten iallafall äääntligen klar så ska gå och sätta mig vid ett dukat bord. Har man världens finaste pojkvän eller vad?
xoxo Emmiis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar