Google

söndag 20 maj 2012

HJÄLP

Hjälp nu ligger färgen i. Undra hur detta ska gå... Jag har hittills fått färg över hela mig, till och med på benen. Det mesta gick bort men det ser fortfarande ut som att någon försökt skala av mitt finger. Jag hoppas bara att mina kollegor inte dör av chock imorgon och att det snart slits bort. Jag hoppas dessutom på att färgen i mitt huvud ska se någorlunda bra ut. Första gången vi båda färgar själva och jag håller min högra tumme stenhårt på att det inte ska ut som en eldsvåda.

Medan vi väntar på resultatet så ska vi kika på BB. Hoppas de visar lite från i fredags för det har vi inte sett ännu. Lite nervöst är det faktiskt att inte veta hur detta kommer bli...

Skriver förmodligen senare.

xoxo Emmiis

Så såg det ut när vi började!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar