Google

torsdag 7 juni 2012

Tidig dag

Nu är jag hemma igen. Första arbetsdagen på en vecka och jag slutade tidigt. Kan det bli bättre än så här? Känns som en lugn och bra start efter en ledig vecka. Sitter hemma i soffan nu och bara tar det lite lugnt. Tänkte jag skulle ta mig en lång dusch sen och raka benen och så ordentligt sen. Ska bli skönt att få känna sig ordentligt fräsch!

Marcus den lilla fuskisen han fortsatte sin ledighet och tog sin bror med sig på en åktur. De skulle åka uppåt mot Karlstad tror jag och stanna borta över natten. Så det blir första gången jag är ensam här över natten. På ett sätt blir det rätt så skönt, jag kan kolla på vad jag vill, äta vad jag vill. Sova när jag vill! Haha

Ska fundera ut vad jag ska äta sen. Kanske ska ta fram det ur frysen så det hinner tina..
xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar