Google

måndag 25 juni 2012

surkärringen har talat

Ligger i sängen nu efter vad som känns som en evighetslång dag. Det känns verkligen som att det var flera dagar sedan jag låg i sängen haha. Fastän det bara är några timmar sedan, eller ja mer än tolv i och för sig men iallafall. 

Det har tyvärr inte varit många knop här hemma idag. Känner mig så orkeslös, trött och irriterad hela tiden så jag får ingenting gjort. När jag kommer hem vill jag bara gå ut och låsa dörren och låtsas som att jag har kommit fel. Det ser verkligen ut som kaaaaooooos här just nu, inte fint alls. Men snart är det färdigt och då blir jag av med all skit som står här. Hatar hälften av alla saker som står här så vill bara slänga ut allting. Surkärring eller vadå? 

Nu ska jag försöka uppskatta min älskling som ligger här bredvid mig. Sedan är det dags att sova och vila upp sig för imorgon. Känns som är på väg att bli sjuk eller något? Mår fett illa och ont i skallen så får försöka sova mycket. 

Natti pussisar. 
xoxo Emmiis

lost bitch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar