Google

tisdag 5 juni 2012

Massa sammanfattat

Godkväll alla sötisar! Nu har jag varit super dålig på att blogga och uppdatera er om livet- igen! Som vanligt har jag en massa bortförklaringar, vissa är någorlunda bra och vissa är värdelösa haha. Men i helgen var vi i Uppsala på bröllop. Det var super mysigt och hur fint som helst! Paret var hur fina som helst och det var i det stora hela ett jättefint bröllop. Vi sov ju på hotell och skönare sängar än där har jag aldrig varit med oss alltså. Så mjuuuuka lakan och täcke och så underbar säng så jag hade kunnat köpa rummet och ta med mig hem.

Idag har vi varit på mina kusiners student och firat Jakob som fyller år idag. Det var kul att få träffa alla och prata om sånt man missat. Nu sitter Marcus, Jakob och jag här och laddar för en feet filmkväll. Vi hyrde två filmer här nere på Hemköp så nu har vi laddat.

Imorgon har Marcus och jag varit tillsammans i två år så då ska vi hitta på något mysigt. Får se vad det blir men blir säkert något bra! Brukar lösa sig ganska bra när vi är i farten.

Men nu tjatar de på mig så ska sluta skriva nu faktiskt. Ska försöka sätta igång att blogga nu igen och skriva lite oftare.
xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar