Google

onsdag 20 juni 2012

IT'S BACK!

Oh vad jag är glad! När vi var och hämtade Marcus brev förut så hade han fått en postsak och både han och jag trodde att det var en av våra saker som vi beställt. Men båda hade fel och när han kom och mötte mig på Ica hade han med sig vår älskade kamera! Vi har alltså redan fått tillbaka den? Var inte längesedan vi skickade in den och den är tillbaka och viktigast av allt, DEN FUNGERAR! Så ni kan ju tänka er vad jag har gjort nu i eftermiddag! Vårt "stora" minneskort är putsveck men som tur var har vi ju ett lite mindre så det har jag använt nu.

Vi har dessutom äntligen tagit tag i vår "garderob" i sovrummet. Alla kläder är nu nerpackade, de flesta iallafall. En del måste vi ju ha de sista veckorna men nu är iallafall de andra nerpackat. Har slängt en hel säck med kläder och en halv med annan skit som bara låg härinne och skräpade. Känns så skönt att få det gjort! Nu är det bara resten av lägenheten kvar, haha.

Här är några bilder jag tagit idag.
xoxo Emmiis



SNEA ?! snälla min linser skynda på...

5 säckar ! :D

börjar bli tomt

Alltid lika glad att vara mitt offer !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar