Google

söndag 24 juni 2012

älgtorn och granar

Förut när vi var på väg hem ifrån Falköping så ville Marcus åka in och titta på en sjö som var på vägen. Eller ja den låg en bit in i skogen. Så han svängde in där och skulle kika. Men man kunde inte komma hela vägen fram och ingen av oss ville ge sig ut i regnet för att titta så vi körde tillbaka. Då ville jag ta lite kort och passande nog blev det uppehåll precis då, höhö. Så jag tog lite kort på ett älgvaktartorn och lite granar. Börjar få dille på att ta kort nu! Är super kul. Funderar på att investera i att gå en fotokurs och faktiskt lära mig ta riktigt fina kort!



Marcus ville hämnas och sitta kvar i bilen eftersom jag inte gick med honom till sjön.


Nu ska vi ge oss ut i regnet på en liten promenad. Ska se om jag vågar ta fram kameran i regnet. 
xoxo Emmiis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar