Google

onsdag 27 juni 2012

Sex and the city på schema

Hemma igen efter ett litet kvällsäventyr! Nu har vi bänkat oss framför Navy CIS och här tänker jag sitta en timme till ungefär. Börjar känna att mina ögon vill trilla ihop och är väldigt glad att jag är ledig imorgon. Schemat imorgon är nämligen fullspäckat!

* tvätta 8-12
* packa lägenheten
* städa lägenheten
* åka till stan och fixa med mina linser
* åka någonstans och fixa schampo till mig


Efter det blir det hem och laga mat och fortsätta greja med lägenheten. Måste bli färdig med det någon gång och på lördag kommer ju pappsen och hämtar allt som ska slängas. Ska bli über skönt att bli av med allting som ska bort. Då kommer vi nog kunna flytta ut i vardagsrummet. Alltså sova och bara använda vardagsrummet, för då kan vi använda sovrummet till kartonger och säckar. Känns bra!

Oh yay nu börjar sex and the city. Kommer ihåg när jag var mindre och mamma satt och tittade på det efter vi gått och lagt oss. Det var väl inte passande för oss trettonåringar så det var snabbt byte av kanal så fort vi tittade ut från vårt rum. Och det förbjudna är alltid det som är mest roligt eller hur? Så så fort hon inte var i närheten satt jag bänkad framför tv:n haha. Kanske förklarar varför jag blev som jag? ;)

Nej nu ska jag kolla när Carrie blir kär i  mr. Big och tvärtom. Alltid undrat varför han kallas mr Big? Är det för att han är stor eller för att han är stor...?

Helt klart en DILF ! 

xoxo Emmiis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar