Google

tisdag 26 juni 2012

Hanna J lääääääs

Ni vet ju att jag tittade (för första gången) på Big Brother denna säsongen. Från början så höll jag ju på Annica, men så kom ju Hanna J. Jag började tycka om henne mer och mer för varje kväll jag tittade på henne! Vilken fantastisk människa. Hon måste vara en genomgod människa och jag tycker verkligen hon förtjänade varenda krona av det hon vann!
Att hon dessutom började gilla Rodney fick mig bara att dö, tänkte att det var ett hopplöst fall. Men nu efter att hon har kommit ut har jag fått hjälp att hitta hennes blogg och tänka sig, visst f*n är de med varandra! Roddan är hos Hanna i Filipstad nu och jag är superduper glad för hennes skull!

"kärleksblicken"


Marcus tycker att jag är jättelöjlig som blir üüüber glad varje gång jag läser någon av deras bloggar och ser att de fortfarande skriver en massa sötigheter om varandra. Go Hanna och Roddan! <3
Hoppas de verkligen är de fina paret som det verkar som! Och hoppas verkligen att hon läser allt fint som folk skriver om henne. Hon FÖRTJÄNAR det.
xoxo Emmiis



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar