Google

tisdag 19 juni 2012

CSN bilder

Hej pussgurkor ! Nu har jag varit super dålig på att blogga igen, jag vet. Har faktiskt inte haft lust och heller ingenting roligt att skriva om. Tycker det är lite svårt att skriva med dessa naglarna också, det låter lite knas och tar längre tid haha.

Jag håller på att och pillar lite med CSN och ansökan till skolan till hösten. Börjar bli lite pirrigt eftersom det bara är några veckor kvar till jag får reda på om jag kommit in. Så det var nog verkligen på tiden att jag tog tag i det här med CSN nu, så jag inte söker om det för sent och står där i höst haha. 

Vi har ju lämnat in vår kamera för att den vart knas så nu hoppas jag att den snart kommer tillbaka. Saknar att inte kunna använda den! Hoppas bara att de lagar skiten så vi inte får tillbaka den i brevlådan för då blir det pannkaka med dem! 

xoxo Emmiis


bilder tagna med kameran








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar