Google

onsdag 20 juni 2012

Onsdag m0rg0on

Godmorgon allihopa ! Har precis vaknat och ska göra mig iordning för dagen nu. Har ju tagit ledigt på de onsdagarna som är kvar innan semestern. Dels för att hinna göra iordning här hemma med alla flyttkartonger och allt som ska slängas, och dels för att jag behöver trappa ner lite. Så idag är min energi inriktad på att packa och städa här hemma! Fast lite roligt måste man få göra också, så Marcus och jag ska träffa Caroline och Melwin en stund lite senare.

Jag är i stort behov av en midsommar tröja så jag ska försöka få Marcus att gå med mig och shoppa en snabbis idag. Jag är ju inte den som köper mycket kläder, just för att jag tycker det är dööötråkigt. Men just nu inser jag att jag måste fylla på mitt förråd lite.

Men nu mina vänner blir det frukost! Kanske ska försöka mig på ett nytt videoinlägg sen?!
xoxo Emmiis

snygging - not!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar