Google

onsdag 27 juni 2012

Lyxfrukost idag

Idag är vi ju hemma båda två eftersom jag är ledig och Marcus har sommarlov. Vi fixar med tvätten och donar här hemma. Jag har gett mig f*n på att det ska se någorlunda ut här idag när jag är klar så nu ska jag ta tag i det. Det värsta som finns är att det se här och försöka se vart jag ska börja. Men när man väl börjat någonstans brukar man kunna se vart det behövs. Så nu är det dags att väcka grannarna med lite feeet musik och röja skiten ur oss! Marcus kastar sura blickar på mig men nu ska det bli gjort!


Vi har ätit en lyxig frukost idag eftersom vi har haft tid att äta tillsammans. Annars brukar Marcus inte äta någon frukost och jag äter oftast på jobbet. Så idag har vi njutit av varandras sällskap och käkat mys frukost i soffan. Mums!



Nu ska jag stääääääääääda. Hörs nog sen.
xoxo Emmiis

Dunka dunka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar