Google

torsdag 7 juni 2012

Det värsta jag vet

Nu ska jag blogga om något som verkligen stör mig så in i bänken. Vissa saker som man irriterar sig på kan man ju se över men vissa andra saker stör man sig bara så mycket på att det inte går att titta över glasögonkanten och bara ignorera det. Det jag tänker på nu i skrivande stund är korkade människor! De som verkligen inte fattar hur dumma de är. Som inte fattar hur de sårar, eller hur egoistiska de faktiskt är eller hur löjliga de framställer sig själva som.

Jag tänker självklart inte skriva några namn men det finns så många olika sorters människor i min omgivning. Och de jag stör mig på mest är faktiskt korkade människor. Inte de som är medvetet elaka för de är det bara att ignorera, men när det kommer till människor som inte ens fattar hur elaka de är? Då blir jag bara mörkrädd.

Jag förstår tillexempel inte hur man bara kan prata om sig själv i typ en vecka och inte ens tänka tanken på att fråga hur den man pratar med mår? Helt galet tycker jag.

Men nu funderar jag på att gå och göra mig en kopp te och mysa lite med filten i soffan. Så gött!
xoxo Emmiis

Så gör vi till de !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar