Google

söndag 24 juni 2012

Promenad bilder och sovdags

Nu blir det alldeles strax att sova. Sitter redan i sängen och är rätt så trött så det tar nog inte så lång tid att somna idag hoppas jag. Denna dagen har varit super bra trots det tråkiga vädret! Förstår inte varför det alltid ska envisas med att regna typ hela juni och sen bli fint väder? Inte för att det gör något att det blir fint, juli passar mig perfekt för det är då jag kommer vara ledig! Men det hade ju varit skönt med fint väder på jobbet också, så man slipper sitta inne och uggla. Det är bara småbarnen som älskar att vara ute när det regnar, annars tvingas jag sitta inne och längta ut...

Marcus och jag tog oss en liten promenix förut och det var faktiskt skönt i regnet. Luften blir så skön att andas då! Jag smutsade däremot ner mina favoritmjukisar när jag sprang i lerpölarna, men vad gör man inte för lite skvätt?


Jättefiin grön färg är det ute!

Plaskpölar

Love to you babe <3

xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar