Google

söndag 11 mars 2012

Söndag idag?

Nu har jag varit så där über dålig igen. Men jag ska faktiskt inte lägga ner någon energi på det för jag tror att ni har förstått att jag är en upp och ner människa. Ibland är det skit kul med bloggen och ibland är det bara så jag kräks när jag tänker på det. Just nu idag är jag på en upp- skit-kul-med-blogg dag, men imorgon vet man aldrig. Det är bara att gilla läget! Mwahah

Idag har Marcus och jag varit med Mia och Johannes och åkt båt och tittat på utsikter. Båten går ifrån Lilla Bommen här i stan och så åker den runt i hamnen typ. Vi hade av på ett ställe och gick upp på ett berg/skogsdunge typ. Marcus och jag var där på en av våra första dejter så det är alltid roligt att uppleva gamla minnen. Det pirrar alltid lite extra i magen när jag är där vi brukade vara. Vi fick en del fina bilder däruppe faktiskt. Sedan var vi dessutom tvungna att springa till båten och jag höll på att dö. Fast vi hann!

Nu håller vi på med maten och jag sitter här och latar mig. Känns som vi har varit ute mycket idag även om det bara vart några timmar. Alltid skönt att komma hem när man varit ute i det fina vädret tycker jag. Längtar bara ännu mer efter sommaren, kunna gå ut i tunnare kläder och bara njuta.

Här är lite bilder iallafall.













Fina bilder va? Vi åkte linbana och tillochmed Marcus vågade sig på den. Gjorde sjukt ont på vissa ställen men det var sjukt roligt. Vilket man nästa kan gissa på vissa av minerna haha.

Nu ska jag se om jag vill beställa hem lite kort.
xoxo Emmiis

2 kommentarer:

  1. Åhh va fint du gjort din blogg :) din header är skiiiiit fin!!!! BYT INTE NU!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ååh va mysigt !! :D <3 Och jag håller med! Jättefin header!! :D

    SvaraRadera