Google

måndag 12 mars 2012

Gonatt alla

Tjenis penis allihopa. Jag ligger faktiskt i sängen just nu. Kom ur duschen för någon timme sedan och håller på att få upp värmen igen. Det är super dumt när man är varm efter duschen och sitter utan filt eller kläder ett tag. Då är man som en isbit sedan! Typ som mins fötter...

Marcus ska snart komma till mig och ge mig massage. Det var något jag bytte till mig som jag inte ens kommer ihåg, men sjukt skönt ska det bli iallafall! Så mysigt att ligga och bli värmd innan man ska sova haha.

Jag är sjukt trött nu så det blir att sova tidigt idag. Sov as dåligt inatt!? Vet inte varför. Det blir så konstigt när jag somnar innan Marcus för då vaknar jag alltid nån gång innan han somnar. Och då blir jag så förvirrad haha. Och sover därför skit dåligt! Men jaja såna dagar finns de också!

Nu ska jag mysa med min pojk. Gonatt!
xoxo Emmiis

1 kommentar:

  1. Himla fint kort du har lagt på första sidan nu!!
    Ha det så bra! Kramar Mamma!

    SvaraRadera