Google

torsdag 22 mars 2012

Nu tar jag dig till himlen!

Nu har jag varit riktigt dålig på att skriva. Men jag har varit sjuk hela veckan så jag har faktiskt ett bra försvar den här gången! Har varit helt döende och bara legat i soffan och tyckt synd om mig. Det började i söndags och börjar bli bättre nu men usch vad det fortfarande känns i huvudet. Hela världen snurrar så fort jag rör mig också haha.

Jag orkar inte skriva något länge just nu men jag ska försöka börja blogga regelbundet nu igen. Har varit dålig på det ett tag nu. Ska ta kort på våra bilder vi har fått hem nu, så ni också får se. Vet några som är ganska nyfikna haha. Men som sagt inte just nu!

Kollar fortfarande på BB som är mitt största beroende just nu. Och den bästa nyheten idag läste jag på facebook förut idag. SIPAN HAR ÅKT UT. UTSLÄNGD. Pågrund av mobbningen han höll på med. Haha jävla f*tta han var alltså! GÖTT att slippa se honom vara elak mot andra hela tiden.

xoxo Emmiis

Grrrym låt
Video - bra låt !



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article14563507.ab
Sipan åkt ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar