Google

tisdag 13 mars 2012

Dagarna går så fort?!

Hejsan hoppsan! Här sitter jag och skriver helt plötsligt. Inte skrivit någonting sen rasten på jobbet men det är så det blir idag. Hoppas ni överlevt ändå, det verkar så om man kollar på statistiken iallafall haha.

Nu ska jag snart skutta i säng faktiskt. Jag vet klockan är inte mycket men jag är feeett trött och jag börjar tidigt imorgon, sjukt skönt för då slutar jag tidigt också. Jippie! Men jag behöver sömnen för att orka göra något alls imorgon på jobbet haha. Annars slutar det bara med att jag är död när jag kommer hem i vilket fall haha.

Idag har vi fikat med pappa en sväng. Vart uppe i Guldhedstornet och fikade. Sjukt mysigt litet cafée men jädrar vad jobbigt att gå upp? Vi tog någon dum genväg upp för en gigantisk backe. Jag skojar inte när jag säger att Marcus bokstavligt talat fick putta/dra upp mig. Och sedan var det dessutom 150000 trappor... Suck. Men det var faktiskt värt det sedan när man kom upp. Gör fin utsikt över typ hela stan och super gott fika. Jag ska lätt gå tillbaka dit! Fast ta med mig kameran som vi inte hade med idag. Så tyvärr inga bilder men jag lovar att ta kort nästa gång vi går dit.

Dagen har gått gör fort vilket är positivt på sitt sätt, men samtidigt så är det skönt när man hinner med dagarna. Just nu känns det som dagarna springer om mig, har tappat bort vilken vecka och datum det är bara för det går för snabbt. Som om någon springer marathon på klockan och bara springer snabbare och snabbare hela tiden... Bra också som sagt!

Nej nu ska jag skutta i säng. Mysigt att ligga och koppla av lite innan det är dags för en ny dag. Sov gott allihopa så hörs vi imorgon bitti, tidigt. Om jag orkar skriva så tidigt, blääh...

xoxo Emmiis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar