Google

lördag 17 mars 2012

Lördag morgon / dag

Det är ingen mening att jag fortsätter skriva att jag är dålig på att uppdatera för jag gissar att ni redan förstått det? Statistiken går upp och ner ju mer jag skriver vilket är väldigt roligt så fortsätt läsa! När jag väl skriver förstås...

Nu har jag precis sminkat mig och håller på att klä på mig. Eftersom det är lördag tänkte vi sova länge men gissa vilka som båda vaknade kl 9 helt pigga och ville gå upp. Haha jo familjen Kristiansen/Käck i Guldheden! Snacka om att man var sur på sig själv, men det gör ju egentligen ingenting för det är bara bra att komma upp i tid.

Idag ska vi till pappa och käka lite middag och så där. Ska bli riktigt mysigt för vi tänkte grilla. Kommer självklart ta med mig kameran så ni får se lite vackra  bilder. Men det blir nog imorgon eller något sådant. Är så dålig på att lägga upp bilder, glömmer alltid av det haha.

Marcus och jag har förresten äntligen fått tummen ur rumpan och beställt hem bilder! En canvas, vanliga bilder och lite annat smått och gott. Eftersom det blev både fraktfritt och halva priset passade vi på att shoppa gärnet. Till och med Marcus var engagerad vilket var mycket roligt! Längtar till det kommer fram så jag får se hur det blev.

Nuuuu ska jag gååå!
xoxo Emmiis

Rabatten är mer än vad vi fick betala?! Woop woop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar