Google

lördag 3 mars 2012

Dagen i Slottskogen

Här är bilderna jag lovade jag skulle lägga upp när vi kom hem. Vi har faktiskt varit borta hela dagen så vi har kommit hem och landat framför melodifestivalen. Vi har hunnit äta lite tacos också, mums! 

Detta är nog den bästa lördagen någonsin tror jag. Enligt Adam är det iallafall så. Lyckligare kille var svårt att hitta förut när vi gick till bilen. Efter att lekt massor på den enooorma lekplatsen på Slottskogen gick vi och kikade på djuren. En trött men överlycklig kille sjönk ihop i bilen med min mobil på vägen hem. Hörde cirkus tre ord på hela vägen hem haha. Här kommer iallafall bilderna!

Spindelnätet

En metall grävskopa


Lycklig Adam i den stora valen

Först var det lite läskigt men sedan gick det fort...

Kanon-snabb rutschkana!


Studsmatta i marken...? Skumt säger jag men Adam kastade sig på den

Hästen var sällskapssjuk

Nyfiken i en strut?

Hjortar eller något!Adams fråga: "Varför är det bara en som har horn..?"

Så JÄDRA fin kille!

Börjar bli lite trött haha

Sälarna som gillade att leka med pinnar. Adams förslag var att de skulle få följa med hem och bo i duschen!

Hemma blev det tacos!
Det har varit en underbar dag ute i det fina vädret och jag tror att vi är lika trötta allihopa. Frågan är vem som somnar först sedan, Adam eller jag...

Nu är det Mello och lördis som står på schemat! Våran röst ligger självklart på Sean Banan!
xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar