Google

söndag 11 mars 2012

Sängen och mysa

Nu har vi käkat super god mat och kikat lite film. Lagom till Big Brother börjar ska vi gå och lägga oss. Hade gärna sett det men myser hellre lite längre med hjärtat. Blir spännande att se vem som åker ut imorgon istället haha.

Marcus har tänt en massa ljus i sovrummet nu och bäddat sängen så det ska bli super mysigt att lägga sig nu. Det bästa som finns är ju att lägga sig när man vet att klockan inte är mycket och att man har tid att mysa. Bara ligga och prata är det bästa med kvällarna tycker jag. Super mys. Så nu har vi cirkus en timme på oss att mysa innan jag tycker att det är dags att sova. Tycker det är skönt att sova i tid på söndagar, så man inte är dödstrött på måndagen sen. Det är ju det värsta som finns alltså, för då är man trött hela resten av veckan.

Nu kommer Marcus snart!
Och TACK Caroline för den fina kommentaren på inlägget innan. Tänkte faktiskt precis byta header igen nu när jag skaffat Photoshop men jag får väl vänta lite haha. Blev ganska nöjd med kortet men får väl se om jag är nöjd med färgerna. Jättekul när ni kommenterar om vad ni tycker och så där. Blir mycket roligare att blogga då !

Nu blir det sängen och vänta på älsklingen.
xoxo Emmiis

Allmänt kul bild xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar