Google

fredag 16 mars 2012

Fredag <3

Det är fredag idag tjallallalaaa. Så underbart så det är ju inte sant. Jag ska snart sticka till jobbet och jobba lite. Haha har mellan passet idag så det blir en rätt chill fredag. Efter jobbet ska jag träffa tjejerna från gamla klassen. Ska bli sjukt mysigt! Vi ska träffas i Kungälv och köpa med lite fika upp till Erika. Ska bli kul att se hennes lägenhet också!

Vad händer annars idag..? Ska bara jobba och sitta en del på bussar hit och dit. Ser fram emot helg verkligen. Veckan har visserligen fått jättefort men det är ju ingen som blir besviken när man vaknar på fredag morgon, trött som ett as men inser att det faktiskt är fredag! Lovely.

Nu ska jag fixa lite till här hemma och sedan måste jag dra till bussen. Men jag skriver senare som vanligt!
xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar