Google

fredag 30 mars 2012

Jag skriver igen!

Woop woop nu sitter jag vid datorn och skriver. Marcus och jag har precis kommit hem efter lite olika äventyr. Han har skaffat sig en ny telefon, och inte en iPhone. Helt sjukt tycker jag, Apple for life ! (jag är inte alls avundsjuk på att han har fått en helt ny leksak...?) Men han verkar vara väldigt nöjd med den, vilket såklart är det viktigaste. Efter han stått och flörtat med snubben på butiken i cirkus 30 minuter åkte vi in till stan. Vi mötte Mia och käkade glass. Tror att det är årets första riktiga glass? Alltså kulglass! Haha


Nu ska vi laga lite mat och käka hade vi tänkt. Marcus är hungrig som en varg och jag börjar känna av lite faktiskt...? Vet inte vad det blir för gott fredagsmys men något blir det säkert. Det är ju ändå fredag gott folk!

xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar