Google

onsdag 31 oktober 2012

Ostar och julpyn

Oooj vad mycket ostar och fina pryttlar det fanns på affären! De hade en massa smakprov och grejor och det luktade faktiskt gott därinne. Marcus föräldrar köpte massa goda små ostar vi ska äta till kex ikväll. Ska bli så gott! De köpte dessutom en ost precis i min smak mintchoklad ost?! Mumma säger jag bara!

Sen hade de dessutom en super fin avdelning med julprylar. Massa pynt med kulor, tomtar, krubbor och stjärnor. Bara önskade man hade pengar så vi kunde köpt alltihop! Jag hittade dock några favoriter som jag ska önska mig i födelsedagspresent/ julklapp! Hihi.

Sen fick vi dessutom en super god mild prästost, eftersom någoooon inte är så överförtjust i starka ostar så fick de bli en sån. Smakade super gott så nu längtar jag efter rostad macka med ost och te haha. Tack snälla Jane och Lars för den goda osten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar