Google

tisdag 30 oktober 2012

Jag är tillbak's

Ojojoj vad det var länge sedan jag skrev här nu. Har faktiskt ganska länge tänkt att jag ska börja skriva igen men måste vara säker på att jag vill. Annars blir det bara så att jag skriver ett inlägg var 5 månad för att jag tröttnar. Men jag tror att jag har bestämt mig för att börja om nu.
Är dock ganska trött på blogger.com just nu eftersom det är reklam överallt och för att jag inte kan byta bakgrundsbild. Ska försöka igen imorgon och till dess kikar jag lite på andra sidor och skriver ifrån mobilen.

Det har hänt en del sedan jag skrev sist och jag tänkte jag skulle ge er ett lite roligt inlägg med lite saker som hänt. Men inte nu, eftersom det blir alldeles för långt att skriva från mobilen!

Just nu är vi iallafall i Trädet och firar två födelsedagsbarn. Marcus som fyllde 21 år i fredags och Melwin som fyller 3 år idag. Egentligen skulle vi inte åkt ner pågrund av lite privata anledningar men fick en extrem hemlängtan i söndags så då stack vi ner en snabbis iallafall! Så fick träffat pappa och mamma en liten stund. Och nu är vi med Marcus familj i Trädet. Skönt att slippa äckliga jobbiga tankar hemma och få njuta av underbart sällskap och god mat!

Nu blir det nog film eller något. Håll tummarna att vi hörs senare?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar