Google

onsdag 31 oktober 2012

The women in black

Nu är filmen slut och vi sitter och tjötar lite för att vi överhuvudtaget ska kunna sova. Vi satt fyra stycken i en trång soffa. Jag med Marcus arm runt mig och Carolines arm/hand i ett fast grepp. Tror jag fick kramp och hjärtinfarkt flera gånger om under denna hemskisen. Den var riktigt otäck och vi skrek på kapp här. Till och med hon på filmen skrek, dessutom hon som fick oss allihopa att skrika!
Den var bra men verkligt läskig. Skulle aldrig kunna se den själv eller ens ensam med Marcus. Jag är glad att jag nästan satt i både Carolines och Marcus knä haha. Annars hade jag nog smällt av! Haha.

Men rekommenderar er att se den, fast med mycket sällskap! Jag ger den 8 av 10 döskallar.

Nu blir det sängen! Godnatt på er allihopa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar