Google

tisdag 30 oktober 2012

Myspaus och snart film

Hej igen!
Efter kvällsmackan med tillhörande te som vi åt för en liten stund sedan ligger nu Marcus och jag och vilar i sängen lite. Han kikar Aftonbladet och jag har precis läst lite bloggar innan jag bestämt tog mig in hit. Lite kul att det redan är ganska många som klickat sig in här igen! Det ger lite mer motivation att skriva då.

När vi har tagit våran myspaus/ vilopaus ska vi gå ner och försöka få igång en film. Vi har tänkt se en skräckfilm som vi allihopa började se i somras men som vi aldrig lyckades se klart. Så nu idag har vi som mål att se den färdigt. Hoppas den inte är så läskig som den verkar bara. The women in black är det någon som har sett den??

Nu ska jag sno åt mig lite mys och sen rulla nerför trappan. Ha en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar