Google

måndag 9 juli 2012

Nu är vi på väg hemåt Stora Höga. Ska passa lilleman i två dagar så det ska bli kanon mysigt. Imorgon blir det Molekylverkstan och på onsdag blir det Borås djurpark. Planen är inte alls att få honom att tycka att vi är roligare än mamma och pappa. Moahah!

Stannade precis och fyllde på våra magar i Grästorp. Trodde det var världens pisshåla men det fanns både Ica och Hemköp!? Jag som egentligen är en Ica fan fick ta Hemköp så vi kunde köpa powerking. Jag älskar nya Ic:or och passar alltid på att smita in på alla och bara kika hur det ser ut. Knasboll? :)

Marcus sitter och sjunger med i någon country låt, jag sitter och snuttar på min powerking och bara älskar. Lycklig <3

Vill vara med dig i resten av mitt liv ! <3 <3

xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar