Google

tisdag 10 juli 2012

Bad bilder

Igår kväll var årets första dopp för mig och Marcus. Självklart var det havet som gällde så när Adam gått och lagt sig igår var det raka vägen ner till Getskär. Det var så härligt att äntligen få bada! Det var visserligen svin kallt i vattnet först men sedan blev det ganska okej när man vande sig lite. Andra gången jag hoppade var det till och med skönt. Det blåste som på antarktis när vi kom upp ur vattnet och jag höll på att frysa ihjäl men det var så himla värt! Vi ska ner och bada sedan också och jag längtar redan. Att bada är det bästa med sommaren!



  



När man inte har badkläder med sig får man tager vad man haver : mammas garderob! 

Nu ska jag tagga för bad och filmmys !
xoxo Emmiis

1 kommentar:

  1. Vilka kort!!! Underbara! Mina fina ungdomar! Nästan att Marcus är lite min oxå. Iallafall plast....KRAMAR! Grattis igen till skolan going!

    SvaraRadera