Google

fredag 10 februari 2012

Hemma finally

Åh gud vad skönt. Är hemma och njuter av att det är helg! Det första jag gjorde när jag kom var att slänga upp badrumsfönstret och fönstret i vardagsrummet. Det är så skönt att få in lite frisk luft, jag som alltid fryser får passa på när jag är varm. Jag har fått lite städnoja efter en dag på förskolan, vi har spritat och tvättat precis allt! Magsjukan vill ju aldrig försvinna så nu har vi tagit till drastiska åtgärder haha. Diskat alla leksaker och torkat av alla ytor med sprit och vatten haha. Får jättelust att börja städa hela lägenheten men vi ska ju åka snart så jag hinner inte. Är dessutom väldigt trött så det är rätt skönt att inte göra så mycket.

Marcus är snart hemma och då ska han bära slänga i sig någon macka eller så och sedan är vi på väg igen. Vi ska upp till Stora Höga och låna bilen. Tänkte vi skulle handla lite gottigott på vägen hem och sedan ha en riktig myskväll. Kommer bli gör mysigt !

XoXo Emmiis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar