Google

onsdag 1 februari 2012

Har lite bråttom till bussen..


Sitter och tittar en snabbis på Jims Värld. Jag måste strax gå till bussen men jag hinner nog snabbt blogga först. Idag jobbar jag en lång dag och det känns redan nu att det kommer bli jobbigt. Men det ska bli kul att vara med alla de stora barnen idag. De blir så glada när jag kommer haha. Hoppas bara att det inte kommer vara så himla kallt sen när vi ska gå ut i eftermiddag.

Jisses vad jag har fått bloggtorka känner jag. Kommer inte på något roligt alls att skriva om. Kan bero på att jag är lite stressad med tiden också men något kan jag ju komma på tycker man. Menmen det kanske bara få bli ett tråkigt inlägg idag. Ska fortsätta med min lista sen men jag tror inte att jag hinner det nu! Ska kika vad jag ska skriva om så får vi se om jag kanske hinner slänga in ett kort inlägg. Annars får ni vänta till ikväll när jag är hemma. Ja ikväll, är inte hemma förrän halv sju, buhu.

Kollade som sagt på Jims Värld och idag handlade det om att Cheryl inte känner sig så sexig. Undra om det kan vara ett ämne att skriva om? Känna sig sexig? Hmm det tåls att fundera på. Hinner ändå inte skriva det nu. Ni kan ju också ta en funderare om vad ni tycker om ordet sexig och så ska vi se om jag tycker samma sedan ikväll.

Måste gå nu!
XoXo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar