Google

torsdag 19 april 2012

Frukost inlägg

Godmorgon bloggen! Hur mår ni allihopa? Jag mår som vanligt väldigt bra haha. Är lite trött men det är sånt som man kan överleva med. Marcus har åkt till skolan och jag sitter här och äter lite frukost och kikar tv. Jag ska gå till bussen om cirkus 30 min till dess hinner jag skriva lite till er. Så skönt att börja senare tycker jag, för då hinner man äta frukost hemma. Jag måste äta frukost på morgonen annars får jag världens huvudvärk och mår super illa. När jag börjar tidigt eller är mellan så brukar jag äta på jobbet men det är ganska skönt att äta hemma också.

Brukar ni äta frukost på morgonen eller väntar ni till lunchen? Och vad brukar ni äta till frukost?
Oftast brukar jag äta macka och dricka vatten till men har vi yoghurt hemma så äter jag hellre det. Det går både snabbare och är mycket godare på morgonen. Men jag har blivit så lat på morgonen så jag ligger hellre fem minuter extra än att studsa upp tidigt och käka frukost.

Jag har läst/hört att frukosten är det viktigaste målet på hela dagen. Undra om det inte det stämmer alltså? Det är ju det första man äter och det måste ju såklart bli en bra start på dagen.
Haha vilket roligt inlägg detta blev! Ett frukost inlägg skulle man kanske kunna kalla det, lite roligt att skriva om såna här saker ibland.

Men nu ska jag sminka mig!
Hotellfrukost är ju bara det godaste som finns..!
xoxo Emmiis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar