Google

söndag 18 september 2011

Myspys

Marcus och jag har varit duktiga och varit på promenix idag. Vi vart ute en sväng förut när vi ändå skulle gå ner och handla. Vi skulle gå och titta på några grisar som har bott lite längre ner från där vi bor. Men det har tagit oss typ ett år att ta oss dit. Så nu när vi äntligen gjorde det så är de borta... De har nog fått ett annat lite finare hem hoppas jag. Att bo här kan inte vara drömplacet direkt.

Vi ska ta och titta på One tree hill nu och sen blir det nog nattinatti för idag. Ska jobba stenhåårt med uppgiften imorgon. Den ska vara inlämnad 16.00 så kommer att ha göra. Peppipeppi behövs här säger jag bara.

Men den här helgen har gått sjukligt fort alltså. Känns helt otroligt att det redan är söndag igen. Men skönt också, att tiden går så fort. Eller ah nej det känns inte så skönt. Kom inte på en enda anledning till varför det skulle vara skönt haha. Hoppas iallafall att ni har haft en lika soooftish helg som jag har haft. Jag tog lite bilder på vår thaimat och lite annat, som kanske kommer senare. Annars kanske imorgon. Ha det bäästish. Puss på er pussgurkor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar